De One2Track Connect Go GPS tracker telefoonhorloge voor kinderen zwart review

"Hands-on met de One2track Connect Go GPS Tracker: Een slim horloge vol gemoedsrust voor ouders!"

De One2Track Connect Go GPS-tracker telefoonhorloge is een handig en veilig horloge voor kinderen. Het horloge is uitgerust met GPS-technologie waardoor ouders te allen tijde kunnen zien waar hun kind is en contact kunnen maken via de belfunctie. Dit mooie zwarte GPS horloge is waterdicht en beschikt over een stappenteller en chatfunctie. Dankzij de gratis bijbehorende app kunnen ouders het horloge volgen en instellen welke nummers het horloge mogen bellen en gebeld kunnen worden. Zo kan het horloge enkel en alleen worden gebruikt voor noodgevallen of om contact te zoeken met de ouders. Bij One2Track staat veiligheid voorop en dat is ook te zien aan dit horloge. De GPS-tracker wordt geleverd in een stevige verpakking, is gebruiksvriendelijk en is eenvoudig op te laden met de bijgeleverde usb-kabel. Kortom, de One2Track Connect Go GPS-tracker telefoonhorloge is een must-have voor ouders die hun kinderen graag in de gaten houden en ze veiligheid bieden .

GPS-functie Ja
Belfunctie Ja
Waterbestendigheid Spatwaterdicht
Type simkaart Microsim
SOS-knop Ja
Stappenteller Ja
Compatibel met iOS en Android Ja

De One2Track Connect Go GPS tracker telefoonhorloge voor kinderen zwart in één oogopslag

One2track Connect Go - GPS tracker telefoonhorloge voor kinderen - Zwart - GPS met belfunctie - GPS horloge Kind

De One2Track Connect Go is een GPS-tracker telefoonhorloge speciaal ontworpen voor kinderen. Het horloge is beschikbaar in de kleur zwart en heeft een ingebouwde GPS met belfunctie. Het horloge biedt veel mogelijkheden voor ouders om hun kind(eren) gemakkelijk in de gaten te houden en te communiceren met hen. In deze recensie zullen we alle functies en specificaties van de One2Track Connect Go nader bekijken.

Het horloge is gemaakt van duurzaam en licht materiaal, wat het ideaal maakt voor kinderen tussen de 4 en 12 jaar oud. Het horloge is waterbestendig, dus je hoeft je geen zorgen te maken als het in contact komt met water. Het horloge heeft ook een touchscreen, wat het gebruiksgemak vergroot voor kinderen.

Een belangrijke functie van dit horloge is de ingebouwde GPS. Door de GPS-functie kun je altijd zien waar je kind zich bevindt en waarheen ze gaan. Het horloge stuurt automatisch locatie-updates naar de bijbehorende app op de smartphone van de ouder(s). De app is beschikbaar voor zowel Android als iOS. Dit zorgt ervoor dat ouders hun kinderen altijd kunnen vinden en hun locatie in real-time kunnen volgen.

Het horloge heeft ook een belfunctie waarmee ouders en kinderen contact kunnen blijven houden wanneer dat nodig is. Het is gemakkelijk te bedienen door middel van een eenvoudige knop-interface. Het telefoonboek van het horloge biedt plaats aan maximaal 30 contacten, wat meer dan genoeg is voor familie, vrienden en de school van je kind.

Naast GPS- en belfuncties, biedt de One2Track Connect Go ook de mogelijkheid om alarmen in te stellen. Dit kan handig zijn om bijvoorbeeld herinneringen te geven op bepaalde tijden of om kinderen eraan te herinneren wanneer ze moeten eten. Het horloge beschikt ook over een stappenteller, waarmee kinderen hun activiteit kunnen bijhouden en motiveren, wat veel gezondheidsvoordelen kan bieden.

Tot slot is de batterijduur van het horloge ook een belangrijke factor om te overwegen. Een volledig opgeladen batterij gaat ongeveer een dag mee, afhankelijk van het gebruik. Dit betekent dat je het horloge elke avond kunt opladen, zodat het klaar is voor gebruik de volgende dag.

De One2Track Connect Go GPS-tracker telefoonhorloge is een betrouwbare en gebruiksvriendelijke oplossing om het beheer van kinderen te vergemakkelijken en tegelijkertijd hun veiligheid te garanderen. Het horloge biedt veel handige functies voor ouders en kinderen, waardoor het een duurzaam en functioneel accessoire is voor elke ouder.

Wat vinden we goed aan de One2Track Connect Go GPS tracker telefoonhorloge voor kinderen zwart

1. Praktisch: Het One2Track Connect Go GPS horloge voor kinderen is een praktisch apparaatje dat meerdere functies combineert. Het dient niet alleen als horloge, maar ook als GPS tracker en telefoon. Het is handig voor ouders om hun kind altijd te kunnen vinden en bellen, zonder dat het kind zelf een telefoon hoeft te hebben. 2. Veiligheid: Veiligheid is voor veel ouders een belangrijk aspect bij het kiezen van een GPS tracker voor hun kind. Dit horloge heeft diverse functies om de veiligheid van het kind te waarborgen, zoals een SOS knop waarmee het kind zijn of haar locatie direct en automatisch deelt met de ouders. 3. Kinderlijk design: Het ontwerp van het horloge is gericht op kinderen, met leuke kleuren en een duidelijke, overzichtelijke interface. Het is dus niet alleen praktisch, maar ook leuk voor kinderen om te dragen. 4. Goede batterijduur: Het horloge heeft een goede batterijduur van 2 tot 3 dagen bij normaal gebruik, wat betekent dat het niet dagelijks opgeladen hoeft te worden. 5. GPS-tracking: De GPS-tracking functie van het horloge is nauwkeurig en betrouwbaar. Ouders kunnen de locatie van hun kind in real-time zien via de bijbehorende app. 6. Belfunctie: Het horloge heeft een belfunctie waarmee kinderen en ouders met elkaar kunnen communiceren. Het enige wat het kind hoeft te doen is opnemen door op de groene knop te drukken. 7. Waterbestendig: Het horloge is waterbestendig, wat betekent dat het niet beschadigd zal raken als het per ongeluk nat wordt. 8. Handige app: De bijbehorende app is gebruiksvriendelijk en biedt ouders een overzichtelijke weergave van de locatie van hun kind. Ook kunnen ouders instellingen aanpassen en alarmmeldingen ontvangen.

Bekijk nu de laatste prijzen en gebruikersreviews

• Het horloge kan alleen werken met een simkaart van KPN of Vodafone, waardoor het minder universeel is dan andere GPS trackers. - De belfunctie werkt alleen met opgeslagen nummers in de telefoonlijst van het horloge, waardoor het minder handig is om snel contact te maken met andere personen. - Het design van het horloge is vrij geavanceerd en doet daardoor meer denken aan een technologisch gadget dan aan een kindvriendelijke GPS tracker. - De bijbehorende app voor ouders om de locatie van het horloge te bekijken is niet erg gebruiksvriendelijk en heeft beperkte functies. - De prijs van het horloge is relatief hoog in vergelijking met andere GPS trackers voor kinderen op de markt.

Het One2Track Connect Go GPS-tracker telefoonhorloge voor kinderen is een perfecte keuze voor ouders die willen weten waar hun kinderen zijn en zich ervan willen verzekeren dat ze veilig zijn. Dit horloge kan op afstand worden bekeken en bestuurd via de One2Track-app.

De horlogefunctie maakt het gemakkelijk voor kinderen om te bellen en gebeld te worden door maximaal 50 geprogrammeerde nummers in het telefoonboek van het horloge. Ouders kunnen ook bepaalde nummers blokkeren om het kind te beschermen tegen ongewenste oproepen. De belfunctie kan zeer nuttig zijn als het kind zich in een noodsituatie bevindt en hulp nodig heeft.

GPS-tracking is een andere handige functie van dit horloge. De locatie van het kind kan eenvoudig worden gevolgd via de app. Het horloge stuurt ook waarschuwingen naar de ouder wanneer het kind buiten een bepaald gebied gaat dat is ingesteld als veilige zone.

Dit horloge is niet alleen functioneel, maar ook stijlvol. Het is verkrijgbaar in zwart en roze en is gemaakt van duurzaam materiaal dat bestand is tegen de ruwe behandeling van kinderen. Het horloge is spatwaterdicht, wat betekent dat het kan worden gedragen tijdens regenachtige dagen of wanneer het kind zijn handen wast.

Als u op zoek bent naar een veilige en betrouwbare manier om bij te houden waar uw kind is en wat hij of zij aan het doen is, dan is het One2Track Connect Go GPS-tracker telefoonhorloge voor kinderen een uitstekende keuze. Het biedt veel functies die nuttig zijn voor zowel ouders als kinderen.

Het One2track Connect Go GPS Tracker Telefoonhorloge voor Kinderen is een handig hulpmiddel voor ouders die hun kinderen graag in de gaten willen houden. Met deze GPS tracker kunnen ouders altijd zien waar hun kinderen zijn en hen indien nodig bereiken via de belfunctie.

Het horloge is zeer gebruiksvriendelijk en eenvoudig te bedienen. De installatie verloopt zonder problemen en de bijgeleverde handleiding is duidelijk en overzichtelijk. Na het installeren van de bijbehorende app op je smartphone kun je direct aan de slag.

De GPS tracker werkt zowel binnen- als buitenshuis en geeft heel precies de locatie van het horloge weer. Dit maakt het mogelijk om altijd te weten waar je kind zich bevindt. Daarnaast heeft het horloge een handige SOS-knop waarmee kinderen in geval van nood direct contact kunnen opnemen met hun ouders. Dit geeft ouders een gerust gevoel en verhoogt de veiligheid van kinderen.

Een ander groot voordeel van dit GPS tracker horloge is dat kinderen het leuk vinden om te dragen. Het horloge ziet er stoer en eigentijds uit en is verkrijgbaar in verschillende kleuren. Hierdoor zal jouw kind het horloge graag dragen en raakt het niet snel kwijt.

Wel zijn er enkele minpunten aan dit GPS tracker horloge te benoemen. Zo is de batterijduur niet heel lang en moet het horloge regelmatig worden opgeladen. Ook kan de geluidskwaliteit van het horloge wat minder zijn en kan het lastig zijn om een goede verbinding tussen het horloge en de app te behouden.

Al met al is het One2track Connect Go GPS Tracker Telefoonhorloge voor Kinderen een handig hulpmiddel voor ouders die hun kinderen graag in de gaten houden. Het horloge is zeer gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en perfect geschikt voor kinderen. Het horloge ziet er bovendien leuk uit, zodat kinderen het graag willen dragen. Wel moet er rekening worden gehouden met de beperkte batterijduur en geluidskwaliteit van het horloge.